مجله ریکو

مدیریت تجربۀ کارکنان چیست؟
مدیریت تجربۀ کارکنان چیست؟ دلایل متعددی برای رشد و پیشرفت شرکتها و مجموعهها مطرح میشود که اگر با مدیریت سازمانها آشنا باشید، حتماً میدانید که موفقیت هر کدام از آنها میتواند بسته به فاکتورهای گوناگون متغیر باشد. مثلا یک شرکت تولیدکنندۀ نرمافزار باید به تجربۀ کاربر که شکلی از رضایت … ادامه مطلب

ایدههای قدردانی از کارکنان
ایدههای قدردانی از کارکنان در ادامۀ مطالبی که در خصوص” قدرشناسی سازمانی” در اختیار شما مخاطبان عزیز و گرامی قرار دادیم و در اینجا قابل دسترسی هستند،در این مطلب به بررسی و مطرح کردن چند ایدۀ قدردانی مطرح و تأثیرگذار میپردازیم. آشنا شدن با این برنامهها نه تنها به شما … ادامه مطلب

بازخورد یا فیدبک چیست؟
بازخورد یا فیدبک چیست؟ هر کاری که مدیر در یک جایگاه انجام میدهد و هر تصمیمی که میگیرد، بر روی عملکرد خروجی سازمان اثر میگذارد. حالا اگر مدیر بسته به ویژگیهای این خروجی بخواهد تغییراتی در تصمیمات خود انجام دهد، بازخورد یا فیدبکگیری صورت گرفته است. بازخوردها میتوانند در عملکرد … ادامه مطلب

چگونه احساس تعلق کارکنان را افزایش دهیم؟
چگونه احساس تعلق کارکنان را افزایش دهیم؟ احساس تعلق کارکنان یکی از مهمترین معیارهایی است که تمایل آنها برای باقیماندن در یک مجموعه و ادامه دادن همکاری خود با آن را مشخص میکند. اگر در خصوص تئوریهای مرتبط با این حس مطالعه کنید، میبینید که ارتباط آن با بازدهی کاری، … ادامه مطلب

چگونه در تیمهای دورکار احساس تعلق را افزایش دهیم؟
چگونه در تیمهای دورکار احساس تعلق را افزایش دهیم؟ اگر مطالب ما در خصوص احساس تعلق، اثرات و نحوۀ تقویت آن در سازمان را مطالعه کرده باشید، احتمالاً چارچوبی از آنچه در فضای مجموعۀ خود باید انجام دهید را به دست آوردهاید. (برای خواندن و دسترسی به آنها اینجا را … ادامه مطلب

تدوین استراتژی قدردانی در سازمان
تدوین استراتژی قدردانی در سازمان اگر مطالب قبلی ما در خصوص قدردانی سازمانی را مطالعه کرده باشید، الان باید در جایگاهی باشید که بدانید این مفهوم برای سازمان به چه معناست و چرا باید به آن اهمیت بدهید. پیش از این به وفور در خصوص رابطۀ قدردانی با احساس تعهد … ادامه مطلب