چگونه انگیزۀ کارکنان را حفظ کنیم؟لیلا جعفرخواهتیر 10, 1403چگونه انگیزۀ کارکنان را حفظ کنیم؟ اگر کمی در حوزۀ مدیریت مطالعه داشته باشید، به وضوح متوجه میشوید ... ادامه مطلب
چگونه از کارکنان سازمان قدردانی کنیم؟لیلا جعفرخواهتیر 7, 1403چگونه قدردانی کنیم؟ | راهنمای قدردانی از همکاران و کارکنان در ادامۀ مقالات حوزۀ قدرشناسی سازمانی، این بار ... ادامه مطلب
مدیریت تجربۀ کارکنان چیست؟لیلا جعفرخواهتیر 3, 1403مدیریت تجربۀ کارکنان چیست؟ دلایل متعددی برای رشد و پیشرفت شرکتها و مجموعهها مطرح میشود که اگر با ... ادامه مطلب
ایدههای قدردانی از کارکنانلیلا جعفرخواهخرداد 31, 1403ایدههای قدردانی از کارکنان در ادامۀ مطالبی که در خصوص” قدرشناسی سازمانی” در اختیار شما مخاطبان عزیز و ... ادامه مطلب
بازخورد یا فیدبک چیست؟لیلا جعفرخواهخرداد 27, 1403بازخورد یا فیدبک چیست؟ هر کاری که مدیر در یک جایگاه انجام میدهد و هر تصمیمی که میگیرد، ... ادامه مطلب
چگونه احساس تعلق کارکنان را افزایش دهیم؟لیلا جعفرخواهخرداد 24, 1403چگونه احساس تعلق کارکنان را افزایش دهیم؟ احساس تعلق کارکنان یکی از مهمترین معیارهایی است که تمایل آنها ... ادامه مطلب
چگونه در تیمهای دورکار احساس تعلق را افزایش دهیم؟لیلا جعفرخواهخرداد 20, 1403چگونه در تیمهای دورکار احساس تعلق را افزایش دهیم؟ اگر مطالب ما در خصوص احساس تعلق، اثرات و ... ادامه مطلب
تدوین استراتژی قدردانی در سازمانلیلا جعفرخواهخرداد 17, 1403تدوین استراتژی قدردانی در سازمان اگر مطالب قبلی ما در خصوص قدردانی سازمانی را مطالعه کرده باشید، الان ... ادامه مطلب
انتقال تجربه از هاله حسین زادهلیلا جعفرخواهخرداد 16, 1403انتقال تجربه از هاله حسین زاده، معاونت امور بینالملل بانک سامان داستان جعبههای جادویی قدردانی سازمانی هاله ... ادامه مطلب