گروه رستوران‌های جو

گروه رستوران‌های جو با ایده‌ خلق یک فضای رستورانی fast-casual وارد این صنعت شد؛ و طی بیش از یک دهه گذشته موفق شد سه شعبه رستوران به نام جو با کانسپت ایتالیایی- آمریکایی، یک شعبه رستوران به نام زِد با کانسپت cafe-pizzeria و یک شعبه رستوران به نام اِل پیچو با کانسپت mexican street food تاسیس کند. این مجموعه علاوه بر شعبات یاد شده، دارای یک دفتر ستاد مرکزی و آشپزخانه مرکزی است.

 

مشخصات عمومی مجموعه

تعداد همکاران: 200 نفر

صنعت: رستوران‌های زنجیره‌ای

سال تاسیس: 1390

شماره تلفن: 22179018-021

سایت: https://jofood.ir/

صفحه لینکدین: https://www.linkedin.com/company/jorestaurants/

آغاز همکاری با ریکو: شهریور 1402 – در حال همکاری

محل: تهران

 

پیشینه دپارتمان منابع انسانی

در سال 1400 و در آستانه ده سالگی گروه رستوران‌های جو، با دغدغه رشد و بهبود مستمر همکاران، واحد منابع انسانی مجموعه شکل گرفت.

در ابتدای مسیر تمرکز منابع انسانی بر شناخت ساختار شفاهی سازمان و پیدا کردن خرده فرهنگ‌های موجود در سازمان بود.

در این فاصله، ابزارها و راهکارهای متفاوتی هم به صورت آزمایشی و کنترل شده توسط این واحد در کنار سازمان و مدیران قرار گرفت، از جمله:

  • تدوین دستورالعمل‌های مختلف سازمانی؛
  • تدوین ارزش‌های سازمانی و برنامه‌های توسعه فرهنگی؛
  • برنامه‌های توسعه رهبری و فردی در سطح مدیران ارشد و همکاران؛
  • طراحی کارراهه‌های شغلی شفاف برای گروه‌های کاری مختلف؛
  • بهبود فرآیندهای جذب، استخدام و آنبوردینگ همکاران؛
  • پیاده‌سازی اتوماسیون‌های داخلی برای یکپارچه‌کردن گردش کاری.

همچنین گروه رستوران‌های جو از سال 1403 با هدف رشد فردی و حرفه‌ای مدیران ارشد و میانی، مجموعه جلساتی با عنوان jotalks را طرح‌ریزی و اجرا می‌کند.

 

همکاری‌ گروه رستوران‌های جو و تیم ریکو

در تابستان 1402 مجموعه رستوران‌های جو با هدف افزایش اثربخشی فعالیت‌ها در زمینه توسعه فرهنگی مجموعه، همکاری‌اش را با تیم اپلیکیشن ریکو آغاز کرد. این همکاری در ابتدا با راه‌اندازی پلتفرم ریکو در شعبه قیطریه رستوران‌های جو آغاز شد و پس از سه ماه، همکاران سایر شعب این مجموعه نیز به اپلیکیشن ریکو اضافه شدند.

رویدادهای مشترک ریکو و جو

در کنار استفاده همکاران رستوران جو از پلتفرم ریکو، به تناسب نیازها، جلسات آموزشی و مشاوره مختلفی در سطح مدیران و همکاران مجموعه رستوران جو از سوی تیم ریکو برگزار شده است. در ادامه مهم‌ترین فعالیت‌های این حوزه را مرور می‌کنیم.

 

برگزاری رویداد ریکولوژی – شهریور 1402

تجربه مشتریان ریکو رویداد ریکولوژی

همان‌طور که گفتیم در ابتدای مسیر همکاری بین تیم ریکو و رستوران‌های جو، شعبه قیطریه این مجموعه به پلتفرم ریکو اضافه شدند. با هدف شناخت بهتر همکاران با مباحث قدردانی و بازخورد، رویداد و دورهمی صمیمانه‌ای با عنوان ریکولوژی با حضور همکاران شعبه قیطریه و تمام اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد و میانی مجموعه جو برگزار شد.

 

برگزاری رویداد مدیریت هیجانات – اسفند 1402

مدیریت هیجانات

یکی دیگر از فعالیت‌های مشترک ریکو و رستوران جو، همراهی تیم ریکو در دورهمی پایان سال 1402 مجموعه جو بود. مهمانان این دورهمی، مالک، اعضای هیئت مدیره و تمامی مدیران ارشد و میانی مجموعه بود که در این دورهمی، کارگاه آموزشی و تعاملی با موضوع مدیریت هیجانات در محیط کار از سوی ندا محمودیان، مشاور روانشناسی تیم ریکو، برگزار شد.

هدف از برگزاری این کارگاه، کمک به عزیزان برای بهبود ارتباطات مدیران با همکاران؛ و نیز افزایش اثربخشی استفاده مدیران از ابزار مودترکر اپلیکیشن ریکو بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *