مجموعه پرداخت اعتباری کیپا
مجموعه کیپا در سال 1397 آغاز به کار کرد و حوزه تمرکز فعالیتهای خود را برای ارائه خدمات اعتباری و اقساطی قرار داده است. این مجموعه با راه اندازی پلتفرمی برای تسهیل ارتباط میان کاربران و تأمین کنندگان خود، از ظرفیت های فضای دیجیتال برای ارائه یک خدمت اقتصادی استفاده کرده است. کیپا در حال حاضر با شبکهای از فعالان اقتصادی برای عرضه خدمات خرید اعتباری همکاری دارد؛ از جمله خدمات سوپرمارکتی (FMCG)، خدمات بیمه، خدمات پزشکی و سلامت، مد و پوشاک، گردشگری، آموزشی، خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال، لوازمخانگی، فرش و مبلمان و محصولات آرایشی و بهداشتی.
مشخصات عمومی مجموعه
تعداد همکاران: +100 نفر
صنعت: مالی، اعتباری و بیمه
سال تاسیس: 1397
شماره تلفن: 91074757-021
رسانهها: سایت | لینکدین
آغاز همکاری: آبان 1402 – در حال همکاری
محل: تهران
درباره دپارتمان منابع انسانی
مجموعه کیپا در سالهای گذشته توسعه قابل توجهی داشته است و به طبع تیم رهبری سازمانی لازم بود به مقوله منابع انسانی بیش از پیش توجه کند. به همین دلیل دپارتمان منابع انسانی کیپا به صورت رسمی کار خود را از سال 1401 آغاز کرده است و در ابتدا هدف آن با توجه به رشد و توسعه شرکت، تنها استخدام نیروی مناسب و جذب آنها در بدنه مجموعه بوده است. اما با تمرکز فزاینده روی مباحث منابع انسانی، به مرور این دپارتمان به سمت تدوین شناسنامههای شغلی رفت و از سال 1402 فرهنگ سازمانی و طراحی سند ارزشها، یکی از فعالیتهای محوری منابع انسانی کیپا بوده است. برای اصلاح و ارتقای فرهنگ سازمانی، منابع انسانی کیپا شش اولویت را برای تقویت این مشخصه در مجموعه خود در نظر گرفته است:
- شفافیت در تمام ابعاد؛
- اعتماد میان نیروهای انسانی؛
- احترام متقابل در تمام سطوح سازمان؛
- تعهد نیروها نسبت به وظایف خود و اهداف سازمان؛
- بلندپروازی کارکنان؛
- بلندهمتی تمامی فعالان در سازمان.
مجموعه کیپا توانسته است با اتکا به دانش و توانایی مدیران منابع انسانی خود، در تقویت حوزههای شفافیت، تعهد و احترام متقابل به موفقیتهای قابل توجهی دست پیدا کند. این کار از طریق فعالیتهای زیر صورت گرفته است:
- شفافیت با به اشتراک گذاشتن آیین نامه و شناسنامههای شغلی بین کارکنان؛
- تعهد در نتیجه راهاندازی سیستم مدیریت عملکرد؛
- بهبود سطح احترام همکاران، از طریق تقویت نگاه انسانی به آنها.
همکاری مجموعههای کیپا و ریکو
همانطور که گفتیم تقویت فرهنگ سازمانی یکی از اولویتهای مهم مجموعه کیپاست. به همین دلیل این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ قدردانی، نشر ارزشهای سازمانی و ایجاد فضایی برای بهبود جامعهمندی همکارانش همکاریاش را با مجموعه ریکو آغاز کرد. در مسیر این همکاری علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ریکو از سوی کیپا، تاکنون جلسات مختلفی برای پشتیبانی و تبادل تجربیات توسعه فرهنگی بین تیمهای ریکو و کیپا برگزار شده است.
بدون دیدگاه