برای همفکری، جمعآوری اطلاعات و نظرخواهی از کارکنان پرسشنامهها طراحی کنید و نشر دهید. برای پاسخ به آنها مهلت تعیین کرده، برای دپارتمانهای مشخصی و به صورت دورهای و خودکار ارسال، و نتایج را بررسی و تحلیل کنید.
پرسشنامهها کاربردهای مختلفی در بحثهای مدیریتی و منابع انسانی دارند. مانند نظرخواهی، همفکری، شناخت افراد و شرایط و غیره. در کنار این موارد، یکی از مهمترین موضوعات در ایجاد حس اتصال کارکنان به سازمان و ساخت تجربه همکاری بهتر، گرفتن نبض سازمان در موضوعات روزمره و نقاط تماس کارکنان با سازمان است (pulse survey). ابزار سیگنال در ریکو نیز با هدف طراحی پرسشنامه و نظرسنجی برای ایجاد تجربه کاری بهتر در نظر گرفته شده است.
در حال حاضر به کمک ابزار سیگنال میتوانید پرسشنامههایی با چهار سبک سوال طراحی کنید:
همچنین شما میتوانید تعیین کنید که پرسشنامه برای همه همکاران نمایش داده شود یا برای دپارتمان(های) خاصی. برای هر پرسشنامه امکان تعیین ضربالاجل پاسخگویی فراهم است. علاوه بر امکان تخصیص امتیاز به پرسشنامه برای ترغیب افراد به پاسخگویی، به دلیل دسترسی کارکنان از طریق گوشی هوشمند به ریکو، نرخ پاسخدهی بالا میرود. در ضمن برای رعایت حریم خصوصی پاسخدهنده، میتوان هویت او را مخفی کرد.
همچنین برای جلوگیری از بروز خطا در دادهها، هر فرد تنها میتواند یکبار در نظرسنجی شرکت میکند. مدیران نیز به دادههای پرسشنامه از طریق داشبورد ادمین دسترسی دارند و میتوانند از آن خروجی بگیرند.
برای آشنایی بیشتر با پلتفرم ریکو و امکانسنجی پیادهسازی آن در سازمان شما، به لینک زیر رفته و درخواست دمو دهید. ما طی یک روز کاری برای هماهنگی برگزاری جلسه با شما تماس میگیریم.
حمایت از همکاران در بحرانهای اجتماعی بحرانهای اجتماعی فراگیر به شدت بر روان افراد تاثیر
نظام پیشنهادات کارکنان چیست و چه اجزایی دارد؟ مدیران اغلب شرکتهای بزرگ دنیا، از
CFR چیست و چگونه آن را در سازمان خود، اجرا کنیم؟ گفتگو، بازخورد و قدردانی (CFR)
تجربه همکاری چیست و چگونه میتوان آن را بهبود بخشید؟ یکی از موضوعاتی که
سازمان مشارکتی آیا تجربه همکاری با سازمانی دارید که کارکنان آنها در اولویتهای بعدی مدیران
تقدیر سازمانی چیست؟ | ریکو برای اینکه واقعاً در شغل خود مؤثر باشید، نیاز است