منظور ما از قدردانی، صرفا تشکر نیست؛ بلکه نگاهی فراتر از آن داریم. کارکنان نیاز دارند تا شنیده شوند؛ احساس کنند که عملکردشان دیده میشود؛ و مستقل از شغلشان، به عنوان یک فرد، علایق و نیازهایشان مورد توجه واقع میشود و به سازمان متصل هستند. در این صورت است که تعلق سازمانی بیشتری خواهند داشت، عملکرد بهتری از خود به جای میگذارند و سازمان، نرخ ماندگاری بیشتری را تجربه خواهد کرد.
برای آشنایی بیشتر با پلتفرم ریکو و امکانسنجی پیادهسازی آن در سازمان شما، به لینک زیر رفته و درخواست دمو دهید. ما طی یک روز کاری برای هماهنگی برگزاری جلسه با شما تماس میگیریم.
حمایت از همکاران در بحرانهای اجتماعی بحرانهای اجتماعی فراگیر به شدت بر روان افراد تاثیر
نظام پیشنهادات کارکنان چیست و چه اجزایی دارد؟ مدیران اغلب شرکتهای بزرگ دنیا، از
CFR چیست و چگونه آن را در سازمان خود، اجرا کنیم؟ گفتگو، بازخورد و قدردانی (CFR)
تجربه همکاری چیست و چگونه میتوان آن را بهبود بخشید؟ یکی از موضوعاتی که
سازمان مشارکتی آیا تجربه همکاری با سازمانی دارید که کارکنان آنها در اولویتهای بعدی مدیران
تقدیر سازمانی چیست؟ | ریکو برای اینکه واقعاً در شغل خود مؤثر باشید، نیاز است