ابزار بهبود مستمر عملکرد کاری
کارکنان به کمک ابزار فیدبک، میتوانند نظرات همکارانشان را درباره فعالیتها و اقدامات خود جویا شوند. شما هم آنها را به گرفتن بازخورد تشویق کنید تا بهطور پیوسته خود را رشد دهند.
در ریکو با ابزار ریکارت، هر کس، در هر زمانی میتواند از دیگران حُسنجویی کرده و بابت کاری قدردانی کند. با نمایش متن این قدردانی برای همه، گویی آن فرد از همکار یا همکارانش در جمع تشکر کرده است. به این شکل فرهنگ قدردانی در سازمان ترویج میشود.
اما ابزار فیدبک روی گرفتن بازخورد و نقد تمرکز دارد و ماهیت آن عمومی نیست و یک به یک است. به این صورت که از طرف سعید و به کمک ابزار فیدبک پیامی خصوصی به محمد ارسال میشود. در این پیام سعید از محمد میخواهد بابت فعالیت یا رفتار مشخصی که طی روز یا هفته انجام داده است، بازخورد داده و پذیرای نقدش باشد. در این حالت شان انسانی کارکنان نیز در نظر گرفته میشود.
ابزار فیدبک امکان ویژهای است که میتواند به ترویج فرهنگ نقدپذیری در سازمانها کمک کند. بکارگرفتن این رویه، مزیتهای زیر را برای ارتباطات سازمانی در پی دارد:
تمام بازخوردها در طول دوران همکاری افراد با سازمان، در داشبورد همکاران برای بازخوانیهای بعدی آنها آرشیو میشود. با تداوم این مسیر، شاهد ارتباطات درون تیمی سازندهتری هستیم که به رشد فردی و سازمانی کمک میکند.
برای آشنایی بیشتر با پلتفرم ریکو و امکانسنجی پیادهسازی آن در سازمان شما، به لینک زیر رفته و درخواست دمو دهید. ما طی یک روز کاری برای هماهنگی برگزاری جلسه با شما تماس میگیریم.
حمایت از همکاران در بحرانهای اجتماعی بحرانهای اجتماعی فراگیر به شدت بر روان افراد تاثیر
نظام پیشنهادات کارکنان چیست و چه اجزایی دارد؟ مدیران اغلب شرکتهای بزرگ دنیا، از
CFR چیست و چگونه آن را در سازمان خود، اجرا کنیم؟ گفتگو، بازخورد و قدردانی (CFR)
تجربه همکاری چیست و چگونه میتوان آن را بهبود بخشید؟ یکی از موضوعاتی که
سازمان مشارکتی آیا تجربه همکاری با سازمانی دارید که کارکنان آنها در اولویتهای بعدی مدیران
تقدیر سازمانی چیست؟ | ریکو برای اینکه واقعاً در شغل خود مؤثر باشید، نیاز است